Underbart & oroligt

Imorgon är vår lilla flicka redan 1 månad! Hur gick det till?!
Igår fick jag i alla fall se hennes första lilla leende i vaket tillstånd och medan hon tittade på mig! Gullunge! Man smälter ju... :)
.
Hon är väldigt stark i nacken och följer saker med blicken. Sparkas gör hon också och trycker ifrån rejält med benen när man håller henne i upprät position. Mammas lilla hjärta!
Lägger man henne på magen så kan hon lyfta huvudet och vända ansiktet från sida till sida. Hon ligger gärna och tittar på roliga leksaker i sin närhet.
.
Ja, tiden går fort. Man är både lycklig och orolig. Orolig när den lilla gråter och man inte vet vad det är för fel. Som igår var det väldigt mycket gnäll och hon ville inte sova alls mycket på dagen. Då undrar man vad som är fel. Och idag har hon istället sovit väldigt mycket under dagen. Då blir man orolig och undrar om det är något fel också. Om hon kanske blivit sjuk...?
Inte lätt att vara förälder... :)
.
Men hon är ju så underbar och kärleken har inga gränser! :D
.
Hoppas allt är bra med alla er också!
Lovar mer uppdateringar och bilder när jag kommit ur min bebisbubbla!

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Lena Rollmar

KRAMMMMMMMMMM........

2011-09-12 @ 19:21:25
URL: http://rollmar.blogg.se/
Postat av: XOXO

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-120 läsare blir din här på http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-tisdag-1.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-13 @ 22:17:29
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0