Glad och ledsen vecka

Denna veckan har verkligen varit upp och ner. Min syster som bor hos oss för tillfället fyllde år i måndags och jag fyllde år i onsdags! :) Så vi har firat det lite här i dagarna. Och idag ska vi ha lite mer kalas för familj och vänner! Skoj! Jag har bakat morotmuffins som vi ska bjuda på! Mums!

Men så har syrrans katt som jag visat bilder på här innan, varit sjuk i ca 2 månader. :( Hans lever har blivit dålig och nu till slut så slutade den helt att fungera. Man kan inte göra något åt det förutom att ge så bra mat som möjligt till katten och mediciner och hoppas att levern ska återhämta sig själv. Men det gjorde den aldrig. Vi har försökt med allt för att han skulle bli bra igen, men i torsdags när hon var inne på återbesök sa de att han inte kommer att bli bättre. Och han var så smal och så svag så syrran tog beslutet att avliva honom. Usch så hemskt. Så det var gråtkalas i torsdags och hon är helt knäckt... Så hjärtskärande att se. :(

Jag bjuder i alla fall på en bild på lite paket till syrran idag. :)
Hoppas hon blir glad för dem! Hihi!

Kramar på er alla!


Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Lena Rollmar

Åh vad tråkigt! Djur har samma värde som vilket annan av oss man jag vill ändå tro att det var det bästa beslutet din syster tog. Det är inte lått för ett djur att lida.



Kram

2011-03-19 @ 16:07:04
URL: http://rollmar.blogg.se/
Postat av: Lena Rollmar

PS. Grattis till er båda! DS.

2011-03-19 @ 16:07:22
URL: http://rollmar.blogg.se/
Postat av: Mirre

Grattis till er. Men vad tråkiga besked och grejer ni varit med om, stor kram till er

Kramar



Härliga färger på paketet, vad innehöll de då, nyfiken i en strut =D

2011-03-19 @ 23:15:50
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Ohh tack så mycket =D, glad jag blir =D, det gjorde min dag =D.



Kramar

2011-03-21 @ 13:41:02
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0