Lite pyssel - Sy gardiner mm

Igår pysslade jag med detta, att sy gardiner till bebisens rum! Kommer att bli så fint. :)

Tidigare i veckan har jag även klippt till fyra skumgummibitar som jag sedan klätt med blått tyg som ska ligga runt bebisen i vaggan. Jag blev lite nojig att den lilla ska slå i huvudet i sidorna om man gungar vaggan nämligen. Så nu blir det så mjukt och inbonat. :)

Jag ska ta fler bilder på vaggan och visa sen. När den är helt färdigbäddad. Hade först funderingar på att måla den vit då det hade blivit så himla fint. Men så är det min farfar som snickrat ihop den när jag föddes och jag vill inte ändra på den på ett sätt. Så den får fortsätta att vara träfärgad. :)





Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Marie

Sedär så fint du gjort, bebben kommer att ligga toppenskönt =D

2011-07-25 @ 16:54:41
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Martina

Det va riktigt fiffigt gjort med lite vaddering till babyn :) Och vad roligt att ha kvar sängen du själv låg i som liten!



(den där gröna filten ser sååå mjuk ut så man vill bara hoppa in i den och mysa)

2011-07-30 @ 00:43:33
URL: http://missmao.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0