Hatt i rapsen

Ännu en härlig bild på Tess från rapsen i våras. Så himla snygg hatt! :)




Foto: Jag
MUA & modell: Tess Waltenburg

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Mirre

Jättefin hatt och fin bild =D. jag håller med dig, hade också velat ha mera skärpa på droppen, det är jättebra att du ger feedback, det lär man sig på.



Lade ut bilden i alla fall för gillade den, haft den ett tag. Men så hade jag ingen bild till inlägget och tänkte ähh lägger ut den i alla fall =D. Så vi tänker precis samma där =D



Kul att du gillade nagellacksbilden,, fniss. En enkel bild som blev lite "extra" i alla fall.



Hoppas att allt är bra med dig idag

Kramar



2010-11-14 @ 16:31:33
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack för din kommentar. Du har helt rätt men det är inte en blixt som stört bilden utan intensiv sol under en smällkall vinterdag. Bilden är tagen förra vinter. Jag är tacksam för dina synpunkter och jag vill att du fortsätter med dem.



Kramar!

2010-11-14 @ 17:46:30
URL: http://rollmar.blogspot.com

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0