Plåtning i Botaniska i Lund!

Idag har jag varit i Lund i Botaniska Trädgården och fotat 4 st tjejer som Tess känner. Soligt & varmt hela dagen! Dock lite jobbigt sådär mitt på dagen att hitta bra skugga och bra ljus att fota modellerna i. Men det gick bra ändå!
Var jätteskoj och givande, men såklart jobbigt & svettigt också. :)
Självklart kommer bilder vid senare tillfällen. Har dock så himla mycket kvar att redigera från andra plåtningar!

Bjuder på två bilder på blommor så länge... Natti-natt!




Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Lena

Spännande att få se dina redigerade bilder. Tack för din kommentar och jag håller verkligen med dig om Skåne.



Nu har jag äntligen kommit till ro och ska försöka ägna några timmar åt Photoshop. Jag har så många bilder som skulle kunna bli så mycket bättre.



En annan sak, vad har du för objektiv när du jobbar?

2010-07-05 @ 06:44:06
URL: http://rollmar.blogg.se/
Postat av: Mirre - en dalkullas vardag

Hejsan tackar för alla rader, jag är också nyfiken vilka objektiv du kör med och vilka du har. har kanske frågat det för, men förträngt ;)



Jättefina blommor, kul att se bilder sedan på modellerna

kramar

2010-07-05 @ 14:09:29
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag sitter och kollar igenom bilderna nu, jag är sååå nöjd! :) Nu ska favoriterna väljas ut... Haha. Tack för en superkul dag som vanligt! Kram

2010-07-05 @ 19:41:56
Postat av: Mirre - en dalkullas vardag

Hoppas att du haft en bra dag i värmen =D

Kramar

2010-07-05 @ 23:31:27
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0