Packning pågår!

Ja, det är fullt upp nu! Igår packade jag & sambon en jädrans massa! Skönt. :)

Vi försöker ställa alla lådor i ett hörn av lilla lägenheten så att det ska vara lätt när vi flyttar att bara plocka därifrån. Vi har skruvat ner ena hyllan, sålt bort vårt soffbord i marmor (som vägde bly!) och lagt ut vår soffa mm på blocket. Vi har nämligen köpt en ny soffa på Thysells. En U-soffa! :D

Det kommer i alla fall att bli lite magert här på bloggen denna och nästa vecka. Men jag ska försöka att göra några inlägg i förskott som jag bara kan gå in och publicera så att det händer lite grann i alla fall. :)

Denna veckan är det packning som gäller. Och vi ska bestämma färger & tapeter. Sen flyttar vi allt i helgen.
Och nästa veka som kommer vi att fixa i huset med målning och tapetsering och rivning av det ena badrummet som är fuktskadat.

Men här kommer två bilder från The Lodge. Och snart bjuder jag på några bilder från Turkiet, där vi var förra året, också!
Kram på er alla!


Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Lena

Lycka till med flytten! Hoppas ni får det bra i det nya huset och att lyckan sprider sig in i alla väggar. Vi hörs på bloggen när du är mogen för det!



kramar!

2010-07-13 @ 09:58:03
URL: http://rollmar.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0