Med eller utan bling?

Testade att fota smycken för några dagar sedan. Min egen förlovningsring fick ställa upp som motiv. :)

Om någon undrar så är den inhandlad i Phuket i Thailand och handgjord. Diamanterna fanns inte i ringen från början utan de gjorde hål i ringen & satte dit dem medan vi väntade. Därför sitter de inte exakt på samma linje som ni kanske kan ana på bilden. Men jag tycker om det, att den inte är helt perfekt. Men dock perfekt i mina ögon. ♥  :)

Jag gjorde i alla fall en bild au natural och en bild med bling. Skoj att testa & leka i Photoshop!




Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Hanna | fotoblogg

svar: Tack! Hehe jo lite jobbigt men spännande också! :)



Lite redigering kan göra mycket, detta var snyggt :)

2010-02-23 @ 20:31:59
URL: http://hannafotografering.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0