Julen 2010 - 20 dec

Idag var jag ledig från jobb och bara var hemma och mös. :) Vädret var toppen, lite sol och helt vindstilla. Så jag tog en promenad med kameran. Det började snöa lite sakta och jag upptäckte att flingorna var väldigt klara idag, eller vad man ska kalla det. Visar en bild istället. Snöflingor är i alla fall verkligen vackra och väldigt olika varandra. Vissa ser nästan ut som blommor. :D


Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Mirre

Jo lite annorlunda blir det ju, men hellre före än efter, eller vet inte haha. Men det blir ju massa trevligt firande på julafton, så den är ju ända som den ska den dagen och kan inte ersättas. Visst är han fiiin Bellman =D.



Ohh fin bild, coolt med flingorna, vilket objektiv använde du?

kramar

2010-12-20 @ 18:57:09
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack, roligt du gillade mitt pepparkakshögus! :-)



Vilken cool bild, det påminner om en frusen kexhoklad, kan det vara det? :-)

2010-12-20 @ 19:11:17
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0