Mina smycken - örhängen!

Häromdagen när jag var i Lund så hittade jag en för mig nyöppnad butik som heter "Udda Tina" (tror jag). Jag kunde ha köpt allt inne i den affären! Så mycket fina saker; askar, dekorationer, speglar, bestick, ljushållare osv. 

De hade i alla fall ett par olika örhänges-hållare och halsbands-hållare som jag har sett tidigare och blivit helt förälskad i. Så nu när jag äntligen hittade dem så var jag tvungen att köpa 2 st örhänges-hållare. Så fina! Och såklart var jag tvungen att sortera bland alla mina smycken när jag kom hem. ;)

Så här kommer några bilder på alla mina örhängen. Och vid ett annat tillfälle kommer bilder på alla mina armband också!












Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Lovisa Illustratör

sv: hihi tackar :P Kreativt värre!



Ååh jättefina smyckeshängare! Gillade alla bilder. Nu blev jag inspirerad till att gör nåt åt alla mina smycken... de ligger bara i lådor. Tycker nästan synd om dom...

2010-04-05 @ 20:42:10
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0