Sköna kalla vintern är på väg!



Här på Sofiero Slott var jag med mina 2 systrar och min mamma förra året i slutet av november. Det blev oväntat kallt och vi gick omkring utomhus i ca 2 timmar och tittade. De hade julmarknad och en häst-o-vagn som körde runt med tre jättesöta hästar. Det var dessutom snö på marken!
Vi hade trots kylan jätteroligt! Jag funderar på om vi ska åka dit i år igen. Men i så fall mer påklädda. Med mer påklädda menar jag långkalsonger och extra tröja under jackan och fodrade skor.

Här är några fler bilder som jag tog när vi var där.
Helt annan årstid :)
Varde ljus...

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Jenny

Ser underbart ut där. :) Hoppas det blir en riktig vinter i år och inget regnslask.

2009-10-12 @ 11:19:42
URL: http://fotonissa.wordpress.com

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0