Förtrollande trollslända

En vacker trollslända som hade landat i trädgården i somras. Antingen mådde den dåligt eller så var den trött, för den satt helt still väldigt länge. Och det brukar de inte göra! :)
.
Visar den både i färg och sv/v.
.

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Mirre

Sådan snygging, fina foton =D. ja och det där är ju ett riktigt bra objektiv, det är också vad min inkomst klarar av, finns ju dyrare också, men var inte nödvändigt tycker ej jag. Det andra jag kollade på kostade som sagt 8000 och det var inte överdrivet mycket bättre =D



Hoppas att allt är bra

kramar

2011-02-17 @ 11:08:40
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Lena Rollmar

Läcker presentation!



Det är roligt att man kan skratta åt eländet. Själv har jag ont i det vänstra benet och har lite svårt att rör mig!

2011-02-17 @ 16:20:09
URL: http://rollmar.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0