Lite segt på bloggen

Jag vet, jag är kass på att uppdatera! Dagarna och tiden springer bara iväg. Fullt upp med Liah hela dagarna och sen är jag helt slut på kvällarna. Hoppas att orken kommer tillbaka snart för jag tycker det är himla kul att lägga ut mina bilder. :D

Det växer och frodas ute i odlingen! Vi har skördat en massa jordgubbar och rabarber. Så himla gott! Har blivit både jordgubbs-socker-kaka och muffins. :D

Och Liah fortsätter också att växa. Hihi! Hon står och går mot allt nu. Ibland kan hon stå själv ett kort ögonblick när hon är koncentrerad på något annat. Hon älskar att busa och börjar tycka det är kul att bli jagad nu. Sötisen!






Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Marie - En småländsk dalkulla ♡

Tssi så stor hon blivit lilla fian =D

2012-06-29 @ 15:42:43
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: mary

Fina bilder :)

2012-07-03 @ 23:55:49
URL: http://maryphoto.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0