Vän-award!

Fick en fin vän-award av söta Marie!

 

Den går ut på att att fullfölja några meningar och sedan skicka awarden vidare.

Men jag fyller bara i meningarna. Lilla snäckan vill ha uppmärksamheten nämligen. :)

 

 

När ingen ser/hör mig så brukar jag sjunga med till låtar högt!


Jag går aldrig hemifrån utan lypsyl! Och oftast inte utan mobilen heller.


Min blogg heter som den gör för att mitt företag (som nu är vilande) heter Lionfish Design.


Vågade jag så skulle jag ... jag är inte så rädd av mig så jag vet inte. Är inte höjdrädd eller överdrivet rädd för något djur. Har hoppat fallskärm, tagit dykcert, smakar på nya saker utan problem. Kanske skulle det vara att fullt ut satsa på mitt eget företag! :)


Om tio år kommer jag förhoppningsvis vara lycklig med min man och barn!

 


Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Mirre

Ohh roligt att du tog dig an samt kul att läsa =D

2011-10-09 @ 22:52:22
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0