Data-problem :(

Något i min dator har pajat... :( Så himla tråkigt! Som tur är så är det ingen hårddisk i alla fall, men möjligen grafikkortet... Vilket innebär att jag inte kan redigera bilder... Buhu!
Och datorn är några år gammal så antagligen kan jag inte köpa ett nytt grafikkort som passar moderkortet. :(
.
Så då är frågan, ska jag behöva köpa en helt ny dator nu... blä!

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Marie

Jag hade köpt en ny faktiskt, kommer säkert börja krångla med annat ska du se snart =D



Tack snälla söta för alla rader, ha en toppenhelg nu

kramaar

2011-06-10 @ 15:07:59
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Linda

Tråkigt men ett verkligt i-lands problem.

2011-06-11 @ 18:19:30

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0