4 veckor till semester!

Snart är det bara 4 veckor kvar till min semester! Och då menar jag ju inte till mammaledigheten och att bebis föds, utan min semester som jag tagit ut innan bebis ska komma. Sen vet man ju såklart inte om man får innan eller går över tiden. Hihi!
.
Men om jag får 3 veckors semester innan BF så blir det perfekt och så skönt! :)
.
Är så himla sugen på jordgubbar och glass just nu. Vill ha!
Ska åka och handla efter jobb och då ska jag köpa jordgubbar. :D
.
Bjuder på en bild från Turkiet där jag står framför lite ruiner. Man kan ju säga att jag känner mig liten!
.
.

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Marie

Hehe ja en liten skitmyra minsann, fiiin bild. Hoppas att du då får lite semester innan bebben då, men det ska du då få =D



kramar

2011-06-16 @ 11:09:50
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: adem

cok cok guzel

ve iyi yapilmis blogg

[email protected]

gbg

2011-10-21 @ 17:35:15
URL: http://zeytinada.com

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0