Sticklingar :)

Här är en bild på några av mina sticklingar! Jag tycker det är mycket roligare att ta sticklingar av olika växter hos vänner eller på jobbet istället för att köpa nya. Så skoj att se om det lyckas att få dem att rota sig och se hur de växer sen när de har planterats. :)


Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Mirre en hundtokig dalkulla

Håller jag med dig om, kul att se hur de växer =d, ser ut att bli finfiina =D



Krya på dig du också

kramar, brukar komma då man börjar slappna av, ni har ju haft mykt nu med, med huset osv



kramar

2010-09-29 @ 19:30:32
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre en hundtokig dalkulla

Ohh tack för alla rara ord till mig, det värmare verkligen =D. Ja hualigen hur man mår, usshh jag har ont i näsan nu, det känns som man snutit sönder ngt typ =(, jag har smort mig under näsan, men är så torr så det svider =(



Vi får krya på oss över helgen.



vad tycker du om min header nu? Är den bra, el är den färglös, tänka sig att jag aldrig blir nöjd =(

kramar

2010-10-01 @ 11:48:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0