Fotografering på Makeupstudion i Malmö !

Idag var jag ledig från jobb för att åka in till Makeupstudion i Malmö och fota sex elevers slutprov i makeup! Det var lite nervöst innan men det gick så himla bra och var jätteskoj! Alla eleverna var superduktiga och även deras modeller. :)

Eleverna gjorde två sminkningar, en bröllops-make och en Marilyn Monroe-make. Och jag fotade båda sminkningarna. Så fort alla har fått sina bilder och jag har fått ok på vilka jag får lägga upp i bloggen så ska ni få se dem!

Verksamhetschefen Marie var jättetrevlig och hjälpte mig med att sätta upp en extern blixt som hon hade i lokalen. Jag har aldrig jobbat med en sån blixt, så det blev också lite nervöst. Men det gick väldigt bra faktiskt! Och så hade de två stycken bakgrunder uppsatta på väggen. Super!






Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Mirre

Men vilket roligt jobb =D, det hade jag mer än gärna velat =D.



vad roligt att jag varit saknad, hihi

kramar

2010-10-19 @ 09:41:54
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Lena Rollmar

Huvva vad spännande! Kul att du får sådana kvalificerade uppdrag. Tänk om jag hade fått vara med som en liten råtta i din ficka och bara lyssnat och lärt!

2010-10-19 @ 11:57:38
URL: http://rollmar.blogspot.com

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0