Liten hjälpreda i trädgården

Denna lilla krabaten ville hjälpa mig på framsidan när jag plockade bort växter och planterade blommor i stora krukor. En liten söt groda!

Jag och mina systrar brukade alltid fånga såna här små söta grodor nör vi hälsade på hos vår mormor och morfar på somrarna. Himla skoj! Ena syrran döpte sin till Grodan Boll har jag för mig. Ha ha ha!


Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Mirre

Men ojj nu vart jag rörd av dina vackra ord om mina bilder, blev jätteglad. Jag som först inte vart nöjd med mina vinterkort idag, hehe. Men inser att de vart inte så tokiga faktiskt =D



Ibland har man möe och göra, men great att se lite känsidar =D, Slatan är ju ok att kika på.



Ohhh sådan söööt groda, jag har hjälpt många grodor över vägen haha, senast för ngt år sedan är blödig för dem =D



Kramar

2010-11-16 @ 22:07:21
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0