Beautiful Blogger Award!

.
Fick en fin Award av bloggaren Mirre! :D
Så nu ska jag berätta 7 intressanta saker om mig själv och dela ut awarden till 7 bloggare!
.
Jag delar ut awarden till: Mouziee, A´la Foto, Hanna B, Inspirera Mera, Vardagstugg, Ingen vanlig dag och Healina Foto
.
.
Och här kommer 7 intressanta saker om mig själv:
.
1. Jag är natt-människa och kan sitta uppe hur länge som helst. Kan få mer energi på kvällen och få för mig att städa mm. Funkar dock inte när man ska jobba kl. 8 dagen efter. :)
.
2. Jag har extremt lång stubin och blir nästan aldrig arg.
.
3. Jag hatar upprepande ljud när jag ska sova, typ tickande klockor, snarkningar osv. Kan bli galen av det! Sambon får sig lite armbågar här och där vissa nätter. :)
.
4. Tycker att en av de bästa dofterna är ett nyöppnat paket kaffe. Väcker fina minnen och luktar så himla gott!
.
5. Har en piercing i tungan. Gjorde den 1999 tillsammans med min ena syster. Inte många som vet och inte många som märker det heller. Jag tycker det är skoj då jag inte är en sån person som man kan tänka sig har en piercing. :D
.
6. Har tyckt om att fota sen jag var liten. Fick en egen liten kamera redan när jag var sex år gammal. Denna använde jag till att fota grannarnas hus med för att ha minnen då vi skulle flytta. Hahaha! Mamma undrade ju vad det var när hon framkallade filmrullen!
.
7. Har jättesvårt att ljuga. Min sambo ser direkt på mig om jag försöker. Blir ofta generad om jag ljuger. Haha!

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Mirre

Ohh vad roligt att läsa om dig, jag är likadan, jag kan inte ljusa och blir flummig då, sedan är jag också kvällsmänniska, trivs då hehe



Kramar

2010-11-25 @ 14:13:27
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Vilken trevlig blogg du har o så många fina foton! Roligt att du fann min blogg så jag fick chans att upptäcka din, alltid kul o följa andra fotointresserade. :-)



Passar på o önska trevlig helg!

2010-11-26 @ 10:02:18
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Tack så mycket!

Vilken rolig utmaning det var också, härligt att läsa om dig. Jag är också nattmänniska med extremt lång stubin.

2010-11-27 @ 17:05:43
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Ingen vanlig dag

Så kul att läsa mer om dig och tack för att du tänkte på mig! Jag ska svara på det så snart jag kan.



Ha en fortsatt fin kväll!



/Kristina



2010-11-29 @ 22:01:01
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0