Fototräff i Landskrona, via Modellbilder.se

Idag var jag i Landskrona mellan kl. 14 och 17 på en fototräff med andra fotografer, modeller & MUA:er som ordnats via Modellbilder.se. Det var jätteroligt att träffa massa andra folk med samma intresse! Nedan kommer lite bilder därifrån. Tyvärr var det ösregn ute så därför var det nästan bara foto i studio som gällde.


Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Leo Erdfelt

Oh, jag kom med på två bilder. :)



- Leo

2010-03-21 @ 18:25:33
URL: http://www.erdfelt.se
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Hehe, ja det är skoj att titta på lite mingel-bilder. Får se om jag syns på någon annans bilder kanske. :)

Blir skoj att se allas alster från träffen också på modellbilder!

2010-03-22 @ 22:35:55
URL: http://lionfish.blogg.se/
Postat av: Niklas

Ja den bilden skrev jag inte på någon release för inte!! He he.



Kul att vara där i alla fall, trots att jag bara blev anlitad som skärmhållare...



/Niklas

2010-03-28 @ 16:33:01

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0