Blommiga naglar



Mina naglar just nu. Härligt turkosa med blommor! Dock lite torra nagelband & händer...
Fått dem byggda på Lack&Lugg i Malmö. :)

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Sabina

söta =) vad kostade det?!

2010-03-23 @ 23:36:28
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Anneli - A'la Foto

Vilka fina naglar! Jag hade såna naglar förut också och jag älskade att göra annorlunda saker med dem! Detta hade passat mig jättebra! :O) Min nagelterapeut tyckte det var så roligt när jag kom för de fick hitta på vad som helst bara det inte var vanligt och ordinärt! ;O)



Åhhhh vad jag saknar dem men jag har inte råd längre! Och om jag ska vara riktigt ärlig så är det rätt skönt att slippa gå dit var tredje vecka och göra iordning dem! De satt inte längre på mig så det blev riktigt dyrt i längden! Men jag älskade dem och jag vill ändå börja så fort jag får råd igen! :O)

2010-03-28 @ 22:53:20
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0