Lite paus på bloggen...

Det är ingen paus för att jag ska sluta såklart! Men jag & sambon flyttar imorgon och på söndag till vårt hus! Och internet finns där inget än i huset. Därför vet jag inte riktigt när jag kan uppdatera igen... :(

Men vi ska försöka fixa bredband så fort som möjligt. Känner redan att jag har lite abstinens över att inte ha tillgång till nätet! Haha!

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Kristin - Mouzieephoto

HUs,hus, HUS nej nu blir jag avundsjuk, jag och min sambo har letat hus i 3 år nu och jag börjar smått tröttna :)

Grattis får hoppas vi ser dig snart här igen då, du kanske hinner fylla på med lite mer bilder att lägga ut då ;)

Drar till norge och fotar på måndag, jippie!

2010-07-17 @ 17:42:27
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Postat av: Mirre

Hoppas att du snabbt får ;)

kram

2010-07-17 @ 20:24:49
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0