Fler foton från Side i Turkiet

Här kommer några fler foton från vår semester i Side i Turkiet förra året.

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Mirre

Ohh vad fina kort, gillar det med orange huset =). Kul att du gillade mina bilder, hade velat att hela getingen/insekten var tydlig =D. Den framifrån var lite cool =D.



Tack för alla raderna hos mig, det värmer att höra =D..



Hoppas att allt är bra med dig, tycker det är jättekul att kika in på din blogg, för du och jag verkar vara några av få som uppdaterar varje dag trots värmen =D

kramar

2010-07-13 @ 11:00:42
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Lena

Hejsan igen Johanna!



Jag undrar om du gör bloggdesign och kanske har lust att hjälpa mig. Jag känner mig lite trött på den jag har och vill gärna ha något nytt. Vidare vill jag ha en bredare sida för inlägg för att kunna presentera större bilder.



Jag vet att du är inne i en flytt som kommer att ta tid men när du känner att du har tid får du gärna lämna mig ett svar!



Kram

2010-07-13 @ 12:26:32
URL: http://rollmar.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0