Disney on Ice från i fredags på Malmö Arena!

Här är lite bilder från Disney on Ice som jag, mina två systrar & min mamma var och tittade på i fredags på Malmö Arena! De var superduktiga och det var jätteskoj! Alla andra gick ju med sina barn, medan den yngsta i vårt sällskap är 22 år. Hahaha!

De spelade i alla fall upp lite scener ur Lejonkungen, Den lilla sjöjungfrun, Lilo & Stitch och Peter Pan.
















Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Matts

Ja men, där var ju även jag och dottern ;)

Trevliga bilder från föreställningen....själv tog jag faktiskt inte med mig min kamera.

Bilden med piratskeppet är ju riktigt lyckad.



M v h

~~Matts~~

2010-02-04 @ 11:56:53
URL: http://mattsryden.se

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0