Jag testar också Bloggsvar !

Jag såg på en annan blogg att det finns något som heter Bloggsvar, så jag gjorde mig ett konto där också och tänkte prova...
Själva fråge-fönstret ligger i min högerspalt.
Får se om någon vill ställa en fråga någon gång. Hehe! :)

Tydligen så är det gratis att anmäla sig där fram till den 9 mars, sedan måste man bli inbjuden av en annan medlem för att få använda detta. Så passa på om ni tycker det verkar vara nåt bra & ha!

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Kristin

jodå lite hanns med men jag satte mig och retuschera sen istället. Jag köpte en hel väska där jag har mina smyckesprylar så den tar ingen plats alls, måste ha lite koll nu när man har en dotter som kryperöverallt ;)

Vad har du för utrustning annars då?

2010-02-23 @ 21:08:06
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0