Fler foton på Tess i Bo01





Foto: Jag
Modell: Tess Waltenburg

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Fin blogg du har! Riktigt tjusiga bilder, gialr skärpan på alla dina foton:) Tittar tillbaka i morgon bitti så jag kan läsa den lite mer noga. Bevaka gärna min fotoblogg om du gillar den :)

2010-04-16 @ 00:26:04
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Niklas

Hej igen Johanna, jag är lite nyfiken på vad du använt för utrustning på dessa bilderna, nej Mycket nyfiken!!

Objektiv framförallt!?

Jag är på jakt efter ett bra porträtt & modellobjektiv till min D90 nämligen och tänkte handla denna veckan, så snälla svara fort, hehe!



Ha det gott



/Niklas

(De är ruskigt bra exponerade nämligen!)

2010-04-19 @ 21:36:39
Postat av: Niklas

Den första bilden är faktiskt en av de mest välexponerade bilder jag någonsin sett!!!



Grattis!

2010-04-19 @ 21:38:21
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Hej Niklas! Jag tackar så hemskt mycket för alla de fina kommentarerna! Tack, tack! :D



På den översta bilden har jag använt ett Sigma 18-50, 2.8.

Och på den andra bilden har jag använt ett Nikon 70-300, 4.5-5.6.

Kamerahuset jag använder är en Nikon D300.



Inställningarna varierar, men oftast ändrar jag ISO och bländare under fotograferingen, men har auto på slutartid & vitbalans. Fotar i raw och sen lite efterbehandling i Photoshop.

2010-04-19 @ 22:30:01
URL: http://lionfish.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0