Baka, baka liten kaka!



Idag har jag bakat Blåbärsmuffins! De blev supergoda. :) 
Hittade ett recept där man ska ha yoghurt i. Smarrigt! Det skulle även vara cocosflingor i men det hade jag inga... får testa det nästa gång istället.

Medan jag väntade på den sista plåten i ugnen så fotade jag lite muffins med olika bakgrunder. Gillar den med hjärtan jättemycket. Bra att ha lite olika bilder om man vill göra grattiskort, eller inbjudningskort kanske...

Receptet hittar ni här!

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Emilia

Blåbärsmuffins, min favvo! Ser gott ut, kan du inte maila över några?? :)

2009-09-15 @ 18:14:37
Postat av: Johanna - ägare till bloggen

Haha! Jag kan ju försöka maila några! :)

Kanske inte funkar så bra dock...

2009-09-15 @ 20:07:52
URL: http://lionfish.blogg.se/
Postat av: Annika

Åååh... sååå gott! Skulle passa perfekt till min cappucino nu :o)

2009-09-16 @ 16:13:25
URL: http://www.rubinara.se

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0