Wiiiii! Jag kom i final på Fototriss!



Jag lånade denna bilden från Fototriss. Här ser man en bild från varje finalist!

Jag blev jätteglad när jag såg att jag hade kommit i final i tävlingen! Ni som vill, gå gärna in på Fototriss och rösta på mig! Man får scrolla ner lite i inlägget för att se röstformuläret. :)

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Helena/Bildbloggerian & Fototriss

Hej! Såg att du undrade om det var ok att använda collaget och för min del är det absolut okej. Collaget består ju dock av alla er finalisters foton, så jag kan ju inte svara för vad de andra tycker. Men jag skulle tro att ingen har något emot att det används när det handlar om reklam för omröstningen, för det gagnar ju alla.

2009-10-21 @ 21:01:43
URL: http://exponerat.blogspot.com
Postat av: christina

Lycka till i finalen!

2009-10-21 @ 22:13:03
URL: http://christinaahl.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0