Blivit brunett & bakat bullar! LusseBullar!



Här är glada jag hemma hos min mamma i helgen. Vi bakade lussebullar ihop med min yngsta syster. Sen fikade vi kaffe & nybakade lussebullar i det regniga vädret!

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Fia

Åh, vad smarrigt med lussebullar. Jag gjorde fisksoppa med saffran igår, och jag höll på att svimma när jag såg vad saffran kostar i år. Annars brukar ju en påse kosta ca 15 kr, men jag köpte två påsar igår och det visade sig att de kostade 34.50 styck!

2009-11-24 @ 11:23:56
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Tess

Hejsan!



Mitt namn är Tess Waltenburg, jag är sexton år och bor i Lund i Skåne. Jag har tidigare gjort en del olika modelljobb, bland annat för fotografen James Davis och hemsidan Miss Vintage. Jag är en utåtriktad och social tjej som älskar nya utmaningar, och hela tiden letar efter nya erfarenheter.



Om du är intresserad av ett TFP-samarbete är det bara att höra av dig! Jag skriver min mejl med denna kommentaren, så om du mejlar dit kan jag skicka några av mina tidigare modellbilder!



Kram, Tess

2009-11-24 @ 20:02:24
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0