Min helg har varit super!

Helgen började i fredags kväll på Arenan i Malmö där ståuppkomikern Eddie Izzard uppträdde. Han var suverän! Mycket rolig och extremt duktig! Skrattmusklerna gjorde ont! :)




På lördagen var jag på Arenan i Lund och arbetade; jag delade ut biljetter till våra inbjudna kunder till After Dark! Och sen tittade jag och mina kollegor såklart på showen också. Den var också suverän! De är så himla duktiga!








När vi efter showen stod & väntade på vår taxi så snöade det! Härligt!




Och idag söndag så gick jag & sambon och våra vänner K & J och såg filmen Avatar i 3D på bio. Den var så j-vla bra! Så häftigt med 3D!!! Jag har aldrig varit på en bio-föreställning där publiken varit så tyst som under denna. Jag älskade filmen! Storyn, effekterna! Det kändes inte som 2h och 40 min... Vill se den igen!




Så min helg har verkligen varit super & härlig!
Hoppas ni också haft en bra helg!

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Tess

Den filmen var suverän :) Jag hade också velat se den i 3D! Kram

2009-12-26 @ 15:58:01
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0