Julfotokalender - 13 & 14 dec 2009!



Kring jul måste man ju spela spel! Detta spelet spelas en del i vår familj, Settlers. Skoj!






Jag hade ingen bild på någon Lucia så det fick bli en fin ljuskrona istället. :)

Jag orkade dock inte gå upp kl. 7:00 i söndags och titta på Lucia på tv, men jag såg reprisen på kvällen. Himla vackert! Julstämning!

Lämna gärna en härlig kommentar!
Postat av: Jo

Settlers är ju hur kul som helst! Har ni testat Carcasonne? Om ni gillar S, borde ni gilla det. Och det finns massa roliga expansioner man kan köpa till om man vill ha lite omväxling! Rekommenderas verkligen!

2009-12-15 @ 23:43:41
URL: http://frkp.blogspot.com
Postat av: Susanne

Men du vilket vackert ljus!!! Hoppas att du såg reprisen för jag tycker att årets luciafirande på TV var fantastiskt vackert!!!

2009-12-15 @ 23:54:15
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com

Kommentera gärna! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0